(Junior) Technisch analist

Als technisch analist bij Casemix vertel je het volgende op verjaardagen: “Ik voorzie zorginstellingen van betrouwbare managementinformatie en help mee met het verbeteren van producten en processen. Het doel? Bijdragen aan een toekomstbestendige zorgsector.”

Ben jij onze nieuwe collega?
Als startend technisch analist werk je in ons Serviceteam, waar je aan de slag gaat met de dagelijkse SQL-taken. Geen database is voor jou te groot. Je houdt ervan om de binnenkomende data te structureren, te controleren en te verwerken. Het geeft je voldoening om de data in te duiken en de puzzels die er zo nu en dan bestaan te verklaren en vervolgens (met de klant samen) op te lossen. Zodoende kan de data worden gebruikt voor het genereren van managementinformatie voor de klant. Servicegerichtheid zit in jouw genen, je ondersteunt de klant daar waar nodig. Zo draag jij zorg voor de uitlevertesten, analyses en beantwoord je de binnenkomende supportvragen. Verder help je mee met acceptatietesten voor releases van onze producten.

In het eerste jaar word je intensief begeleid door het team, zodat je onze data, processen en collega’s goed leert kennen. Om te weten wat er speelt bij klanten ga je bij ze langs; deze vergaarde kennis gebruik je voor het verbeteren van onze dienstverlening. Dit maakt dat je in je werkzaamheden veelvuldig contact hebt met de klant over de voortgang en uitlevering van de verwerkingen, zowel telefonisch als per mail. Ook heb je veel contact met de ontwikkelaars, testers en product owners van de diverse Ontwikkelteams. Afhankelijk van je interesses kun je kennismaken met het ontwikkelproces of meewerken aan klantprojecten.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde relevante wo-opleiding, bijvoorbeeld op het gebied van gezondheidswetenschappen of biomedische wetenschappen;
  • Kennis en ervaring met programmeertaal; ervaring met SQL is een pré;
  • Een goede portie innoverend en analytisch vermogen;
  • Een service- en klantgerichte instelling;
  • Een ethos waarin je accuraat en gestructureerd te werk gaat; je bent daarnaast administratief onderlegd en kunt werkzaamheden registreren;
  • Enthousiasme om met ons team bij te dragen aan betere zorg!

Wie zijn wij?
Wij zijn Casemix. Wij ontwikkelen slimme stuurinformatie voor de gezondheidszorg in Nederland. Onze geïntegreerde informatie laat zien wat er speelt in zorgorganisaties en geeft hen daarmee de mogelijkheid om proactief te reageren. Dit helpt organisaties bij het maken van de juiste tactische en strategische beslissingen. Informatie op maat dus, van specialist tot controller en van medewerker zorgregistratie tot financieel directeur. 

Casemix is onderdeel van een grotere organisatie. Samen met Q-Consult Zorg, Q-talent, Q-Academy, Participe Advies en Inforeports vormen wij CQT Zorg & Gezondheid. We zitten samen in een pand aan de Oudlaan in Utrecht en delen onze kennis en expertise met elkaar. Bij CQT Zorg & Gezondheid wordt er continu geinvesteerd in de persoonlijke ontwikkeling en het werkplezier van medewerkers. Wij geloven dat betrokken, gelukkige, gemotiveerde mensen met de juiste kennis en vaardigheden, de beste prestaties leveren voor onze klanten. En hierin denken we met jou mee! Of je nu net afgestudeerd bent of een gezin bent gestart: wij hebben aandacht voor alle levensfasen waarin onze medewerkers zich bevinden. Ook zijn we flexibel met werktijden.

Wat bieden wij?

  • Een contract van minimaal 32 uur per week;
  • Een halfjaarcontract via onze partner Q-talent, met de intentie om deze daarna om te zetten naar een contract bij CQT Zorg & Gezondheid;
  • Een passend salaris;
  • Een goede werksfeer, inclusief wekelijkse borrels en leuke bedrijfsuitjes;
  • Een team vol ambitieuze en slimme collega’s, met wie je ontzettend kan lachen;
  • Een volledige reiskostenvergoeding;
  • Veel ruimte en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling, we bieden daarom een ruim opleidingsbudget;
  • De mooie kans om met ons een bijdrage te leveren aan een gezonde samenleving met een toekomstbestendige zorgsector!

Hoe ziet je dag eruit?
09:00 uur. Het is een drukke week, dus eerst: koffie! Daarna begin je met het uitleveren van drie afgeronde verwerkingen, deze data moet voor 10:00 uur online beschikbaar zijn voor klanten.
10:00 uur. Er komen nieuwe data-aanleveringen binnen, dus als je klaar bent met uitleveren start je de nieuwe verwerkingen op. Als dit loopt ga je verder met openstaande supportvragen en bel je nog even een klant over een nieuwe release.
12:30 uur. Tijd voor lunch! Omdat het druilerig weer is buiten, kies je voor een lunch in het bedrijfsrestaurant beneden. 
13:30 uur. Na de lunch is het tijd voor de support stand-up, een dagelijks terugkerend teamritueel. Bij de stand-up bespreekt het Serviceteam lopende supportvragen en andere zaken waar mensen mee bezig zijn. Tijdens de stand-up blijkt er een vraag binnengekomen te zijn voor een complexe data-analyse, omdat je nog wel wat tijd hebt ’s middags bied jij je aan om hiermee aan de slag te gaan.
15:00 uur. Na de stand-up begin je met een uitlevertest voor een verwerking, die de volgende ochtend uitgeleverd moet worden. Alles ziet er goed uit dus je bent sneller klaar dan verwacht. Dat is mooi, dan kun je gelijk verder met die interessante data-analyse! Als je de vraag leest blijkt het toch nog niet volledig duidelijk te zijn wat er moet gebeuren. Je belt de klant op en overlegt samen hoe hij/zij het best geholpen is. Nu je een goed beeld hebt van wat de klant nodig heeft ga je aan de slag. Het is even puzzelen maar eind van de middag lukt het je toch om het gevraagde op te leveren. Een kwartier later krijg je een mail van de klant dat hij/zij zeer tevreden is en met het resultaat aan de slag gaat!

Solliciteren?
Heb je zin om bij ons te komen werken? Stuur dan jouw sollicitatie met motivatie en CV voor 4 juni naar Sjoukje van der Velde, talentenmanager bij Q-talent, sjoukje.van.der.velde@qtalent.nl. Neem voor meer informatie over deze functie contact op met Ingrid van Stijn (06 21276977), manager Service.