“Het nieuwe platform is mooier en intuïtiever!”
“Goh, hier loop ik ook tegenaan.”
“Ik wist niet dat dit ook kon met deze module..”

Tijdens de gebruikersbijeenkomst op donderdag 8 maart zijn waardevolle ervaringen uitgewisseld.

Wat is er besproken en wat betekent dit voor u als gebruiker?
In het eerste deel zijn het nieuwe platform (het ‘CasemixHuis’) en de jaaronafhankelijke module ‘Sturen op Zorgproducten’ besproken. Het nieuwe platform is getest en positief ontvangen. Alle huidige gebruikers gaan in 2018 over op dit nieuwe platform en een deel van de gebruikers is zelfs al over. Het nieuwe platform is mooier en intuïtiever in gebruik. Zo heeft deze bijvoorbeeld aan de linkerzijde een navigatiemenu, zodat er gemakkelijk genavigeerd kan worden tussen de verschillende onderdelen die samen het CasemixHuis vormen en kun je een ‘eigen’ startscherm met (vernieuwde) widgets instellen.
In het tweede deel van de bijeenkomst is met een kritische blik uitleg gegeven over de additionele schadelastprognose die onlangs gereleased is. De voor- en nadelen van deze prognose zijn besproken.
Tijdens het deel 3 heeft gebruiker Sander Vromans van het Bravis Ziekenhuis verteld over zijn ervaringen met de verschillende CasemixHuis-modules, waaronder Sturen op Zorgproducten en zijn er nuttige tips uitgewisseld. Eén van de tips is: kijk naar de grootste verschillen (top 10) in de begroting en ga daar gericht mee aan de slag (‘Van turen naar sturen!’).
In het laatste gedeelte hebben we verteld over de huidige ontwikkelmogelijkheden en is de ‘Backlogviewer’ getoond. Het doel van de Backlogviewer is dat gebruikers altijd input kunnen leveren en kunnen zien waar wij mee bezig zijn.

Wij zijn blij met de positieve geluiden en de ontwikkelwensen die naar voren zijn gekomen. Op basis hiervan kunnen we het CasemixHuis en de onderliggende modules nóg verder verbeteren, aansluitend op de wensen van de gebruikers. Bent u gebruiker en bent u benieuwd naar de backlogviewer? Bekijk deze op het nieuwe platform.

Voor vragen over het CasemixHuis kunt u contact opnemen met het Casemix serviceteam.