• ISAE 3402 Type II verklaring voor Casemix
    ISAE 3402 Type II verklaring voor Casemix

    Na een intensieve periode van interne audits heeft Casemix een ISAE 3402 Type II verklaring ontvangen. Een onafhankelijke auditor heeft de opzet, het bestaan en de werking van beheersmaatregelen ...

    Lees meer
  • Aanleverspecificaties kostprijsonderzoek GGZ/Fz
    Aanleverspecificaties kostprijsonderzoek GGZ/Fz

    Op 12 december zijn door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) de aanleverspecificaties voor het kostprijsonderzoek in de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ) en de Forensische ...

    Lees meer
  • Informatiebeveiliging Casemix: veelgestelde vragen
    Informatiebeveiliging Casemix: veelgestelde vragen

    Informatiebeveiliging is belangrijk, zeker in de zorgsector waar veel gegevens van medische aard zijn en betrekking hebben op patiënten of cliënten. Het is immers van groot belang ...

    Lees meer
  • Laurentius Ziekenhuis maakt Horizontaal Toezicht onderdeel van controle jaarrekening
    Laurentius Ziekenhuis maakt Horizontaal Toezicht onderdeel van controle jaarrekening

    Het Laurentius Ziekenhuis heeft als één van de koplopers samen met zorgverzekeraar CZ de stap gezet naar Horizontaal Toezicht. Op deze manier geven partijen gezamenlijk zekerheid ...

    Lees meer
  • Samenvatting Miljoenennota 2019
    Samenvatting Miljoenennota 2019

    Wat betekent de begroting voor zorgaanbieders? Dinsdag bood minister Wopke Hoekstra van Financiën de Miljoenennota en de Rijksbegroting aan aan de Tweede Kamer. Hoekstra ...

    Lees meer
  • Haalt ú alles uit uw data wat erin zit?
    Haalt ú alles uit uw data wat erin zit?

    Waar je ook kijkt, wat je ook leest, iedereen heeft het erover… Data is het goud dat de bestuurder helpt de beste beslissingen te nemen. In de trends, in het slim combineren, in het ...

    Lees meer
  • CasemixHuis positief ontvangen op de gebruikersbijeenkomst
    CasemixHuis positief ontvangen op de gebruikersbijeenkomst

    “Het nieuwe platform is mooier en intuïtiever!” “Goh, hier loop ik ook tegenaan.” “Ik wist niet dat dit ook kon met deze module..”

    Lees meer
  • Klanttevredenheidsonderzoek Service Casemix: gemiddeld een 7,5!
    Klanttevredenheidsonderzoek Service Casemix: gemiddeld een 7,5!

    In het laatste kwartaal van 2017 hebben wij dataverwerking en support, klanttevredenheidsonderzoeken gedaan bij onze klanten. Uit de resultaten blijkt dat we het goed doen en daar ...

    Lees meer
  • Verkenningssessie als vertrekpunt voor Horizontaal Toezicht
    Verkenningssessie als vertrekpunt voor Horizontaal Toezicht

    Ziekenhuizen en zorgverzekeraars zetten samen in op Horizontaal Toezicht. Met de ondertekende intentieovereenkomst op het landelijke congres door de voorzitters van de NVZ, ...

    Lees meer
  • Implementatie Casemix Correct bij het Bravis ziekenhuis succesvol afgerond
    Implementatie Casemix Correct bij het Bravis ziekenhuis succesvol afgerond

    Het Bravis ziekenhuis en Casemix hebben onlangs de implementatie van Casemix Correct succesvol afgerond. Het product ‘Casemix Correct’ signaleert mogelijke onvolkomenheden ...

    Lees meer